CB bazar

CB seznam CB news CB stanice PMR stanice Scannery Dokumentace CB burza CB prodejci Kalendář akcí CB software Lokátor CB forum CB chat

Téma: PředchozíNásledující
Menu: Seznam diskusních fórSeznam příspěvkůNové témaHledat
ELIX GIANT
Autor: loj1 (---.vimperk.elsat.cz)
Datum: 13.08.2007 10:14

Mám problém se svojí stanicí Elix Giant.Pokud s ní přestanu pracovat po několika minutách se stanice "uspí"-zhasne osvětlení a stanice nereaguje.Musím zaklíčovat aby stanice opět běžela.Nevěděl by někdo o co jde a zda jde tato funkce vypnout-pokud jsem v jiném diskusním foru tak se omlouvám

Volby: Odpovědět na tento příspěvekCitovat tento příspěvek
Re: ELIX GIANT
Autor: Paja (---.liten.cz)
Datum: 13.08.2007 10:22

Forum je OK, z toho no problem ...
Ten Giant je nejak modofikovany? Doma jednoho mam - ale nejak jsem si podobneho
nevsiml. Jak casto a po jake dobe se vypina?

Datum: 13.08.2007 11:45

Jsem začátečník,stanici jsem koupil před týdnem na aukru takže oní moc nevím-je rozšířená na pásma a,b,c,d,e,f,když jí otevřu je uvnitř izolačkou omotaný balíček součástek připojený na z.desku,kontrolku zapnutí a konektory mikrofonu-nevím jestli je to selektiva nebo to rozšíření.Ona se docela nevypne,zhasne osvětlení,nereaguje na ovládací prvky(kromě zaklíčování),při příjmu ukazuje přijímaný signál,ale mlčí,a je to pokaždé když přestanu vysílat asi po 5ti minutách.

Autor: Leoš PV (---.morava.adsl-llu.static.bluetone.cz)
Datum: 13.08.2007 14:19

Je tam pravděpodobně dobastlená selektivka, tzn. stanička je mrtvá dokud ti někdo nezavolá pod sel.call pak znovu ožije.. Ten dotyčný asi nevěděl jak tu selektivku správně připojit tak to udělal takhle šalamounsky.... (můj názor)

Autor: Paja (---.liten.cz)
Datum: 13.08.2007 14:28

Mozn astaci ji naprogramovat - ted je nastavena, by pak sama padla pod selektivu.
Co je to za typ selektivy? Pak dle manualu doprogramovati
- ci se podivati, jak se prepina ...

Datum: 13.08.2007 15:19