CB bazar

CB seznam CB news CB stanice PMR stanice Scannery Dokumentace CB burza CB prodejci Kalendář akcí CB software Lokátor CB forum CB chat

Téma: PředchozíNásledující
Menu: Seznam diskusních fórSeznam příspěvkůNové témaHledat
Albrecht AE4600
Autor: tirak1 (88.103.123.---)
Datum: 17.02.2008 11:58

Zdravím a prosím o pomoc. Dostal jsem staničku ALBRECHT AE4600, bohužel totálně "mrtvou". Samozřejmě jsem ji otevřel a zjistil, že kolem D601, dle schematka zde nalezeného, je tišťák docela dost vypálený a předpokládám, že chyba bude asi tady. Mojí teorií je, že kolega, který mi ji daroval ji asi připojil na 24 V místo 12 V. Vzhledem k tomu, že se poblíž vyskytují pouze cívky, předpokládám, že by, čistě teoreticky, po výměmě této diody mohla stanička fungovat. Neví někdo o jakou diodu jde? Případně uvítám i další náměty, jak postupovat. Předesílám, že jsem abslutní laik.
Díky Pavel

Volby: Odpovědět na tento příspěvekCitovat tento příspěvek
Re: Albrecht AE4600
Autor: Paja (---.148.broadband2.iol.cz)
Datum: 17.02.2008 12:50

See do Dokumentace na [www.cbradio.cz]
Dle predpokladu, je to zpetna dioda - dotycny radio prepoloval a bud tam nemel
pojistku ci tam mel hrebik.
Cili dej pred to novou pojistku, vymen tu diodu za novou (asi bude KO) a podivej se
na ty tlumivky pred - moohlo by byti pak OK.

Datum: 17.02.2008 14:44

Tak diodu jsem tu diodu vymenil a nic ? Tlumivky vypadaji, ze jsou v pohode. Uvítám další nápady.

Autor: Franta (---.net.upc.cz)
Datum: 17.02.2008 16:36

Opravovat stanici tímto způsobem (náhodné výměny součástek) je samozřejmě nesmysl. Musíš si vzít měřák, schema, a měřit a měřit. K tomu taky musíš vědět, jak podle schematu jít a kde co hledat. Takže to raději někomu svěř, kdo tomu rozumí, protože takhle to neopravíš, navíc když nevíš, jak k poruše došlo.

Datum: 17.02.2008 17:57