CB bazar

CB seznam CB news CB stanice PMR stanice Scannery Dokumentace CB burza CB prodejci Kalendář akcí CB software Lokátor CB forum CB chat

Téma: PředchozíNásledující
Menu: Seznam diskusních fórSeznam příspěvkůNové témaHledat
Jdi na stránku: 12Následující
Aktuální stránka: 1 z 2
audio rušička
Autor: Miro (---.nbs.sk)
Datum: 04.03.2009 14:34

Zdravím vospolok,
potreboval by som zostrojiť rušičku, ktorá by rušila reprodukciu hudby v aute (z CD) z exteriéru (cca 20m), ale tak, aby bolo vyžarovanie rušenia fokusované iba jedným pomerne úzkym smerom. .. mám problém s faganom oproti, ktorý púšťa autorádio naplno napr. v nedeľu na dve-tri hodiny alebo keď ide domov o pol noci a slovne sa to vyriešiť nedá. Predstavujem si niečo ako keď mobil ruší hociakú reprodukciu tesne pred zazvonením, ale som laik a neviem, či je niečo také vôbec možné.
Vďaka za každú informáciu.

Volby: Odpovědět na tento příspěvekCitovat tento příspěvek
Re: audio rušička
Autor: Paja (---.liten.cz)
Datum: 04.03.2009 15:23

Podku nejde domluvit osobme, doporucuji mestsko policii.
I kdyz se pak do krizku stejne chytnete ;(
Bohuzel jinaci reseni neni - teda leda udeali neco na zpusob aktivnich sluchatek
- snimat zvuk a rvati jej do zesiku s opacnou fazi ;(
Kazdopadne bude akusticky bordel - a zdravi moc neprida ...

Autor: IKE (---.sys-data.com)
Datum: 04.03.2009 16:09

Dej si dotaz do gůgla, ruční granát koupíš za dvě stovky....

Autor: Franta (---.net.upc.cz)
Datum: 04.03.2009 18:17

Rozdrť pár tablet tuhýho peroxydu vodíku, smíchej s odbarvovačem na prádlo, a hoď mu to do auta. Víckrát už zlobit nebude, protože bude muset vyměnit všechen tapec, včetně sedaček. Tak strašnej smrad, kterej tahle směs vyrobí, z toho totiž nikdy nedostane.

Datum: 05.03.2009 07:28